درمان طبیعی برای مایعات در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای مایعات در نارسایی کلیه

نارسایی کلیه از جمله یک مرحله است که معمولا با عوارض بسیاری همراه است. برخی از بیماران از داشتن مایع در معده شکایت و تعجب که چگونه برای کمک به حل این مشکل به طور طبیعی و به طور موثر.

چه باعث می شود سیال در معده در نارسایی کلیه؟

البته در مایع معده می تواند توسط عوامل دیگر، مانند سرطان تخمدان، سرطان معده و غیره ایجاد می شود. در اینجا ما تنها اشاره خواهد شد که آن را مربوط به بیماری های کلیوی است. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها مجهز به تنظیم و حفظ حجم درست از آب در بدن است. هنگامی که عملکرد کلیه دچار اختلال می شود، کلیه ها می توانید این تابع اساسی انجام نشده است، در نتیجه می تواند ادم، یک وضعیت که در آن مایع بیش از حد در سلولهای بدن باقی می ماند. ادم می تواند به بیماری های جدی مانند فشار خون بالا، ادم ریوی و مایعات در معده منجر شود. هنگامی که مایع اضافی تجمع در معده، از دست دادن اشتها، تهوع و استفراغ و سایر علائم رخ می دهد.

درمان طبیعی برای مایع در معده در نارسایی کلیه

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که کمک به عملکرد کلیه ها دوباره برای حذف آب اضافی از بدن از موثر ترین راه برای مقابله با مایع در معده و دیگر مشکلات از ادم می شود.

طب میکرو چینی Osmotherapy، پا و حمام دارو و سایر درمان های طب چینی معمولا در درمانگاه امروز برای درمان بیماری های کلیوی و نارسایی کلیه استفاده می شود. مایع در معده می تواند به طور مستقیم با عملکرد گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون افزایش یافته است. چه چیزی بیشتر، این درمان طب چینی می تواند ویژگی های از جمله ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، از بین بردن استاز خون و کمپلکسهای ایمنی از هر ارگانیسم بازی، ترویج تکثیر DNA از سلول های کلیه های آسیب دیده ذاتی و تامین مواد مغذی برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. با بهبود کارکرد کلیه، مایع در معده به طور طبیعی درمان می شود.

با این حال، دیالیز به عنوان یک روش معمول درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در بسیاری از کشورها در نظر گرفته، و همچنین می تواند در درمان مایع در معده تا حدی کمک کند. اگر شما در حال تلاش برای جلوگیری از همه چیز ممکن است دیالیز، شما ارزش یادگیری در مورد درمان های طب چینی می باشد.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان های طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: